perjantai 21. marraskuuta 2008

Viikkopäivitys mahasta :)!

Pakko se on alkaa uskomaan todeksi että mahassa todella on elämää, vaikka ihanalta se tuntuu, välillä tulee hetkiä jolloin kuvittelen et olen vain vainoharhainen tai tämä kaikki on unta :D! No nyt kun tiineys on ultralla varmistettu ja maha kasvaa ainakin minusta hurjaa vauhtia, välillä oikeen mietin onko sieltä tulossa ne kahdeksan pentua jotka mun unessa vilisi astutuksen jälkeen! Vielä tarvisi malttaa muutama viikko, ennen kuin mennään röntgeniin laskemaan rankoja, siihen asti voin vaan seurailla tuota mahaa! onhan se taas viikossa kasvanu minusta aika pelottavaa vauhtia?




Carla on vielä syönyt niinkuin tähänkin asti, keskiviikkona vaivannut ripuli vhän teki katkon syömiselle, mutta uuten on mennyt samat määrät. Ensi viikolla siirrymme jo puoliksi startteriin, johon carla siirtyy kokonaan kun viikkoja tulee täyteen kuusi ja jota saa syödä koko imetysajankin! Vaikka välillä tuntuu että tämä ruokinta on heprea päätin kuitenkin turvautua turvalliseen nappulavaihtoehtoon. Royal canin kun muutenkin on meillä käytössä päätin kokeilla, onko startteri oikeasti niin hyvää kun luvataan. Näin ensimmäisen pentujen kohdalla sitä miettii kaikki niin moneen kertaan, toivottavasti tämä tästä edes vähän helpottuun kun kokemusta tulee lisää, tai no te tunnette mut, ei tää mun stressaaminen lopu koskaan :P!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miksei me miesmopsit voida saada vauvoi, ku noi hyvää huolta odotusaikana pidetään? Mä oisin kyl valmis pyöräyttää muutaman pennun tollasista pöperöistä. Ei vaiska, mut kai muaki vahvistetaan ekstraherkuilla ennen kuin meen hääyötä viettää, hih...

Mut Carla, hienosti se masu kasvaa ja koita kestää sitä Jennaa, se kuiteski stressaa ja jännittää, oli kokemusta tai ei.

Nimimerkillä Kokemusta on ;)

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuule pressa, on tää kamalaa kun noin loiset havittelee mun ruuat ja Jenna ei tajua et mä tarvisin monin kertaisen ruokamärän. Jenna mittailee ruuat sikatarkasti ja laskee kaikenmaailman ravintoarvoi et pennut saa kaiken, mut arvaa ajatteleeko ketään mua? NO EI!! Tai onhan noi lapset ihan kivojakin, saa nukkuu rauhas päikkäreit, mahaa silitellään ja kaikki höpöttelee mun kans ja lässyttää et kohta sellasia söpöi mönkiäisiä!
Siis kysyppä esimerkiksi teidän äiskältä että kuinka moni nainen on onnellinen siit et maha vaan kasvaa vaik ei syö mitään ylimäärästä?

Anonyymi kirjoitti...

Carla apuva, sen verran mul on itsesuojeluvaistoo, et äiskän mahasta ei turista ;).