sunnuntai 16. elokuuta 2009

7 viikkoa takana

Tänään tulee 7 viikkoa ensimmäisestä astuttamisesta! Samaa rataa mennään, eli Grace voi hyvin ja paksusti :)! Tässä taas muutama kuva mahasta, huomatkaa hauska nukkuma-asento, kun neidin maha ei enää mahdu mahallaan nukkumiseen :D! Sielä ne Elda-Vadelma, Vallu ja Alma toivottavasti kellii; Elda-Vadelman tuleva äiti oli saanut "tunteen" , että tuolla olisi 2urosta ja 4 narttua; jännityksessä elämme onko tuntemus oikea ;)!
Olen tässä koittanut miettiä, mitä kaikkea tulisi muistaa kirjoittaa pentuoppaaseen; olisi kiva saada tehdyksi sellainen, mistä kasvatinomistajat voisivat lukea minun näkemykseni asioista ja miten itse olen toiminut. Myös tulen suosittelemaan kahta eri nappulamerkkiä, kaikkia kun ei saa kaikkialta, molempia merkkejä itse kuitnekin syötän. Myös ikuisesti kiistelty asia kuin pennun sosialistamisen koen tärkeänä. Kuka kirjoittais mun ajatukset paperille? Mossula ;)?
Antti oli napsinut perheen muista neitokaisista muutaman kuvan päiväunilla, laitetaan ne tähän teille lukijoiden iloksi :)!

2 kommenttia:

Mossulan äippä kirjoitti...

Liikuttavaa! Alkaa jännittää, vaikkei meille olekaan tulossa siskoa eikä siskonlikkaa.

Tehdään yhdessä sellanen pentulehtinen, mä voin kirjoittaa, jos sanelet sisällön.

Muuten jokainen, joka on odottanut, tietää, kuinka vaikea on löytää hyvältä tuntuvaa asentoa. Tsemppiä, Grace!

Niina kirjoitti...

Voi Grassu, miten sä siellä kovalla lattialla yrität nukkua, vai johtuuko se siitä Siirin tempusta? ;)

Saapa tosiaan nähdä toteutuuko mun aavistus :) Ainakin tyttövoittoinen pentue tulee ;) sellanen on nyt tää "tunne"!