maanantai 31. elokuuta 2009

Odottavan aika on pitkä!

Niinhän sitä sanotaan ja sitä se on kyllä ollutkin! Keskiviikkona laskeutui maidot ja innoissani odotin että ennen viikonloppua pentulaatikossa tuhisis kasa mopseja :)! Toisin kävi, neiti ilmeisesti hautoo sirkusnorsuja tuolla mahassaan :D! Lämmöt kokoajan vähän tippuu, mutta loputtomalta tämä tuntuu, vaikka nyt olen itse huomattavasti rauhallisempi kuin viimeksi. Olen jopa nukkunut yöt suht rauhallisesti. Grace on aika kärsivä mahansa kanssa vaikka selvästi kerää voimia tulevaan koitokseen, ruoka maistuu ja ulkonakin vielä viihtyy, että ei tässä auta kuin odottaa sitä lämpöpiikkiä! Tänään onkin ensimmäinen virallinen vauvaloma päivä :)!

Ihanaa kun tätä jännitystään saa jaksaa Elda-vadelman ja Alman tulevien äitien kanssa. Vaikka mulla on aika tylsää täällä kotona vaan kyttäillä ja rekkuilla, niin onneksi aina välillä puhelin pirisee ja saa stressata toisen samassa tilanteessa olevan kanssa :)!

Tää odottaminen on kyllä koitanut hyväksi mun tälle leipomisinnolle, tuntuu etten muuta osaa tehdäkkään kuin leipoa! Noh nyt on pakkaset täys ja mä oon varmaan koht lihonnu entistä muodottomammaks, mut ehkä sitä taas joskus laihtuu kunhan ne pennut syntyy niin ei ehdi varmaan ees syömään hyväs lykys :)

3 kommenttia:

Niina kirjoitti...

Kyllä ne sieltä kohta tupsahtaa ja sitten sulla on kädet täynnä mopseja, etkä ehdi muuta ajatellakaan :)
Tsemppiä loppusuoralle!
Soitellaan ;)

Mossulan äippä kirjoitti...

Hiljaa hyvä tulee ja hyvää kannattaa odottaa... Aika tulee pitkäksi, uskon sen ja muistan yli 24 vuotta sitten kun joka aamu toivoi, että jospa jo tänään...

Leivopa huomenna korvapuusteja, meiltä loppui ja olisi kiva saada lisää.

Jenna kirjoitti...

Mä en osaa tehdä korvapuustei mut käviskö joku vähä vaikeempi, vaik joku hyytelökakku tai marjapiirakka? Antti kyl sano et voi leipoo semmosii mis tulee yheksän?

on tää aika vähä pitkä, mä alotin jo runollisen osuuden eli pentuoppaan, saat niina koht luettavaa :)